blip.me Sesinizle Mesajlaşın

 

Son günlerin favori uygulaması blip.me sonunda benim iphone’uma da yüklendi.

Önce diğer walkie&talkie yani bas-konuş uygulamalarından biri olarak gördüğüm için elim gitmedi, ilgilenmedim ve indirmedim. Baktım olacak gibi değil. Benim kuzenlerim, arkadaşlarım blip blip durumdalar. En sonunda indirdim, yükledim ve sesli mesajımı gönderdim. Yaklaşık bir saattir telefon elimde ve ne Twitter ne Facebook ne de Instagram’a sıra gelmedi. Çünkü uygulamayı kullanmaya başladığınızı gören blip(!)ciler mesaj yağmruna tutuyor sizi. Ona laf at, buna cevap ver derken bir saat geçmiş. Artık anladım neden herkesin bu ‘çılgınlık’ dediğini.

Twitter’da blip.me diye arattırın çok eğlenceli

Şimdi en baştan anlatayım. Kısa bir süre önce Apple Store ve Android Market ücretsiz olarak yerini olan bu bas-konuş uygulamasının en önemli özelliği ÜCRETSİZ olması. Dilerseniz sesli mesaj, dilerseniz de yazılı mesaj gönderebiliyorsunuz. Uygulamayı telefna indirdiğinizde adres bilgilerine ulaşıyor ve blip.me kullanıcılarını gösteriyor. Siz de mesaj göndermek istediğiniz kişinin adının üzerine tıklıyorsunuz. Ardında Hold & Speak tuşuna basarak konuşmaya başlayın. Bıraktığınızda mesajınız karşı tarafa gidiyor.

Oldukça eğlenceli ve bağımlılık yapabilen bu uygulamayı Apple Store ve Android Market‘ten indirebilirsiniz.

Irem Erdilek (202 Posts)

Yorum bırakın